Saturday, May 8, 2010

E-ZAD????

teman2,,mcm mane nak dpatkan izad ar?aku da buntu nie...nk ajak dier men msg,,npon aku rosak...ble bjumpe face 2 face lak,,msing2, malu2 kucing..adoyai..nora slalu ckp,,cpat bertindak..kang klu da melepas,,xgne...tah la..aku pon xtau..kadang2,,aku rase cam nak angkat bendera putih jerk...huuurrrmmm!....tolong la aku...xkan nk lupe kan jerk si izad uh??huh!NO WAY BEB! dier uh da la nsem...syg lau aku lepaskan dier....aku nie pon satu,,ari uh,,mse die ajak aku couple,,aku gatal pi tolak..la nie,,dok terhegeh2 lak kat die...aku xnak dier telepas kat tgn owg len...XNAK!!!!! :(
so,,klu korang ade idea nk tolong aku,,cpat2 gtau aw!..ne tau,idea korang uh leh pakai...hehe

2 comments:

  1. der,ckp je la yg ko pon ske kt dy..suh kakak ko ckp kn...or suh owg len...t klu dy dh tau ko minat kt dy msti r dy ttap ske ko gak...hoho

    ReplyDelete
  2. maut aku lau aku wat cm uh...malu wooooo..haha

    ReplyDelete